Maar hoe wordt dat geregistreerd? Ik neem aan dat een huwelijk in de moskee geregistreerd staat. En als je wilt scheiden moet dat toch ook ergens worden geregistreerd? Anders zou je nooit meer kunnen hertrouwen toch, want je bent geen bachelor!? Of heb ik het nu mis...
Zijn er ook andere manieren om te scheiden als je in de moskee bent getrouwd. Bijvoorbeeld: De man schrijft een brief aan de schoon ouders. waarin hij zegt van hun dochter te gaan scheiden?
Maar hoe zit het dan met de scheidings registratie. Ik neem aan dat dat ook wordt geregistreerd. En waar zou je dit kunnen na vragen? Bij de moskee waar je getrouwd bent misschien?
Want anders ben je geen bachelor meer!!!! maar nog steeds getrouwd volgende de registratie!!
IFS:Blijkbaar heb jij eerst 'gesolliciteerd' naar een huwelijk zonder dat je je man van te voren kende.
we maken hier bepaalde afspraken , en Marja heeft volkomen gelijk dat we elkaar niets voorschrijven, kapittelen of aanvallen.Een normale vraag kan ook gewoon beantwoord worden , zonder de leermeester uit te hangen.