Auteur Topic: Morgen is de laatste dag voor het maken van bezwaar  (gelezen 885 keer)

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Geslacht: Man
  • Nog steeds bereid en in staat hulp te bieden
    • Prawo Advies
Morgen is de laatste dag voor het maken van bezwaar
« Gepost op: 30 augustus 2018, 21:25:22 »
Ik werd geattendeerd op het volgende topic op een ander forum: https://www.buitenlandsepartner.nl/showthread.php?67216-vraagje-mbt-datum-bezwaarschrift-en-weigeringsbrief

Helaas staat daar volgens mij niet het goede antwoord.

Om te beginnen kan referent (of ieder ander) namens de vreemdeling bezwaar maken. De machtiging kan later worden nagestuurd.

Het volstaat inderdaad om pro forma bezwaar te maken, een fax naar 088 - 04 32853 met de tekst
Hierbij maak ik namens [de vreemdeling x] bezwaar tegen de beslissing van 30 juli 2018, bekend gemaakt door uitreiking in persoon via VFS op 3 augustus 2018. Wilt u mij een kopie sturen van alle op deze zaak betrekking hebbende stukken. Voor het aanvullen van de gronden verzoek ik u mij een termijn van veertien dagen te verlenen vanaf het moment dat ik de gevraagde stukken zal hebben ontvangen.

Offline Ikke26

• Nog nieuw en fris
  • *
  • Ik steun Mixed-Couples
  • Nationaliteit partner: Indo
Re: Morgen is de laatste dag voor het maken van bezwaar
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2018, 21:43:37 »
Hallo, ben heel toevallig hier terecht gekomen. Ik heb helaas geen fax zou een email bijvoorbeeld niet goed zijn

Offline Ikke26

• Nog nieuw en fris
  • *
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2018, 21:49:32 »
Beste heer.

Dus ik moet het volgende sturen naar ind:

Hierbij maak ik namens [de vreemdeling x] bezwaar tegen de beslissing van 30 juli 2018, bekend gemaakt door uitreiking in persoon via VFS op 3 augustus 2018. Wilt u mij een kopie sturen van alle op deze zaak betrekking hebbende stukken. Voor het aanvullen van de gronden verzoek ik u mij een termijn van veertien dagen te verlenen vanaf het moment dat ik de gevraagde stukken zal hebben ontvangen.

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
    • Prawo Advies
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2018, 23:16:13 »
Beste heer.

Dus ik moet het volgende sturen naar ind:

Beste Ikke,

Ik wil in dit geval wel regelen dat het bezwaarschrift morgen (in mijn ogen is dat op tijd) naar de Visadienst wordt gefaxt.
Zodra ik het procesdossier heb ontvangen kunnen we dan verder contact hebben over het verdere verloop en de gronden. Reken er op dat de procedure wel drie maanden kan duren.

Ik stuur je dadelijk een e-mail.

De Visadienst kun je helaas niet mailen.

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
    • Prawo Advies
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2018, 16:50:20 »
Beste Ikke,

Ik wil in dit geval wel regelen dat het bezwaarschrift morgen (in mijn ogen is dat op tijd) naar de Visadienst wordt gefaxt.
Zodra ik het procesdossier heb ontvangen kunnen we dan verder contact hebben over het verdere verloop en de gronden. Reken er op dat de procedure wel drie maanden kan duren.

Ik stuur je dadelijk een e-mail.

De Visadienst kun je helaas niet mailen.

Het is in het eerste bericht van dit topic uitgelegd.
Je kreeg bovendien een mail met mijn aanbod je verder te helpen, iets waar geen kosten aan zijn verbonden, maar hebt niet de beleefdheid daar even op te reageren.

Mag ik je desondanks veel succes wensen met het visum voor je vriendin.

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
    • Prawo Advies
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2018, 17:40:29 »
Even wat verder gelezen op internet.
Kom dan meerdere berichten van je tegen.

Citaat
Toeristenvisum afgewezen!
Beste leden,

Helaas is vandaag het visum geweigerd voor mijn vriendin desondanks we garant stonden voor haar.

De redenen van de afwijziging zijn; het doel en de omstandigheden van het voorgenomen verblijf zijn onvoldoende aangetoond en uw voornemen om het grondgebied van de lidstaat voor het verstrijken van het visum kon niet worden vastgesteld.

Daarnaast beweren ze dat de relatie tussen mij en haar niet aannemelijk zijn. Of terwijl niet aantoonbaar is. Ook dat de economische binding van land van herkomst niet voldoende is.

Wat is praktische om te doen alvast bedankt!

Zou je bericht uit maart misschien de reden zijn dat de visumaanvraag voor je vriendin nu eind juli is afgewezen?
Je vrouw zou de garantverklaring overigens mee hebben moeten ondertekenen.

Citaat
Mvv aanvraag wwb
Beste leden,

Ik wil graag mijn vrouw uit het buitenland halen. Er zijn wat complicaties als het ware.

- sinds augustus 2013 zit ik in de WWB dit ivm ik niet kan werken wegens klachten en ben ik vrijgesteld van de arbeidsplicht
- ik ben in behandeling bij een GGZ ivm hardnekkige en langdurige klachten.
- door uwv verzekeringsarts beoordeeld in 2016 en volgens hen totaal geen arbeidsvermogen op het moment en zit in specifieke doelgroeopsregister.

Ik snap niet wat ik kan doen iemand tips.

Volgens de IND dien ik de 5 jarige toekenning besluiten te te tonen maar ik weet niet of het geldt vanaf nu aangezien het aug2013 was ongeveer vandaar

Alvast bedankt eenieder.
En trouwens me vrouw verkeert ook niet in gezonde staat ze heeft psychische klachten en vreest dat ze geen inburgering kan maken wegens haar klachten.

Offline Ikke26

• Nog nieuw en fris
  • *
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #6 Gepost op: 01 september 2018, 11:40:43 »
Hi sir. Ik zie nu your message thanks voor reply i couldnt not reply before pls can i still do objection. That mvv  was for someone else which person i know. He already did the belgium route and his wife and he come to belgium succesfully. But for me its de toeristen visa pls reply sorry i couldnt not reply early

Offline Ikke26

• Nog nieuw en fris
  • *
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #7 Gepost op: 01 september 2018, 12:14:32 »
Sir prawo pls pls check your email wayan satria sended u an email in dutch of my behalf pls help me sir thank u very much

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
    • Prawo Advies
« Reactie #8 Gepost op: 01 september 2018, 12:44:33 »
Sir prawo pls pls check your email wayan satria sended u an email in dutch of my behalf pls help me sir thank u very much

I wil answer your e-mail a.s.a.p..
You beter do not put personal information on a public forum. But please send me bij e-mail your phone number and a copy of her visa decision.

Offline Ikke26

• Nog nieuw en fris
  • *
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #9 Gepost op: 01 september 2018, 13:16:30 »
Even wat verder gelezen op internet.
Kom dan meerdere berichten van je tegen.

Zou je bericht uit maart misschien de reden zijn dat de visumaanvraag voor je vriendin nu eind juli is afgewezen?
Je vrouw zou de garantverklaring overigens mee hebben moeten ondertekenen.

My dear pls pls ppl saying im too late with the bezwaar bcs date is expired i cant do it any more to send still my the bezwaar? :'( bcs date is 31th july.

Pls could u help me with another step if its really late for this its 1 sep and i didnt do a new visa  pls my sweet prawo.

My name is Jasim and i work  for my here as car mechanic in the garage at den haag pls if this too late  pls is another way to meet my girlfriend thank u dear prawo <3

Offline Ikke26

• Nog nieuw en fris
  • *
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #10 Gepost op: 01 september 2018, 13:18:41 »
My dear prawo pls reply me bcs im going to france in 15mins then i cant reply you pls and i will be back at 8sep. Pls my dear reply me if u can

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
    • Prawo Advies
« Reactie #11 Gepost op: 01 september 2018, 16:32:19 »
In saw your mesage to late but I left you a vocie mail message.
Please respond today or tomorrow so I can take propper steps.