Auteur Topic: Onderzoek van de UvA naar gevolgen illegaal verblijf voor stellen en gezinnen  (gelezen 1704 keer)

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Geslacht: Man
  • Nog steeds bereid en in staat hulp te bieden
    • Prawo Advies
Judith de Jong en Betty de Hart (Universiteit van Amsterdam)
zijn op zoek naar mensen die te maken hebben met de gevolgen van langdurig illegaal verblijf van één van de partners in hun relatie of gezin (bv financiële gevolgen) en daarover met ons willen praten.
Alle informatie die je geeft wordt anoniem en vertrouwelijk behandeld.
Wil je geïnterviewd worden? Stuur dan een email naar Judith de Jong (J.C.deJong2@uva.nl of 0634557578), dan nemen we contact met je op.

Zie ook de volgende pagina: http://acelg.uva.nl/research/research-projects/current/onderzoek-naar-illegaal-verblijf-van-partners.html

Offline ram112

• Nieuw lid
  • Ik steun Mixed-Couples
  • Nationaliteit partner: surinaams
scheiding buitenlandse partner
« Reactie #1 Gepost op: 02 november 2017, 22:55:33 »
goeden avond
ik weet even niet of ik bij  het goede forum ben?
ik heb een vraag ik ben in 2014 met een Surinaamse getrouwd, ik heb in 2014 met kerst een auto ongeluk gehad,daarna ben ik terug gegaan naar nederland zij is in suriname gebleven in aug 2014 is mijn huwelijk die in suriname is gesloten,helaas in den haag geregitreerd, wij wonen niet samen en hebben dat nooit gedaan want zij wou meteen al scheiden begin 2015, hoe lossen wij dit op want wij hebben helemaal geen contact meer met elkaar ik wil de scheiding door zetten maar dan heb ik een handtekening van haar nodig kan ik dit in nederland doen of moet ik een Surinaamse advokaat in de arm nemen?
gaarne reactie hoe te handelen.
gr Rob

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Nog steeds bereid en in staat hulp te bieden
    • Prawo Advies
Re: Onderzoek van de UvA naar gevolgen illegaal verblijf voor stellen en gezinnen
« Reactie #2 Gepost op: 02 november 2017, 23:52:48 »
Het beste gaat u naar een Juridisch Loket (tel. 0900-8020) en vraagt om een Nederlandse advocaat.
U kunt hier in Nederland gewoon scheiden, daar is haar handtekening niet voor nodig. Alleen duurt het zonder handtekening wat langer.