Auteur Topic: Basisexamen inburgering v  (gelezen 15942 keer)

Offline indah

• Bijna volwaardig lid
  • *
  • Ik steun Mixed-Couples
  • Nationaliteit partner: Indonesie
Re: Basisexamen inburgering v
« Reactie #50 Gepost op: 19 april 2011, 12:28:19 »
Ik heb overigens geen idee waar ik de info vandaan zou kunnen halen of de consulaat wel of niet een MVV aanvraag mag aannemen of niet.

Dit was nou ook net het probleem, iedereen verteld wat anders.

Uiteindelijk heb ik minbuza gebeld en zij zeggen dat het alleen mogelijk is op de ambassade in Jakarta, dus niet consulaat. Ik ga er hiermee vanuit dat ze dan maar weer op en neer naar Jakarta zal moeten voor de 3e keer.... zonde van het geld en de tijd! Maarja daar hebben de instanties lak aan  >:(

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Geslacht: Man
  • Nog steeds bereid en in staat hulp te bieden
    • Prawo Advies
« Reactie #51 Gepost op: 19 april 2011, 16:47:25 »
Vraag het anders eens aan ons eigen Ministerie van buitenlandse zaken of dit consulaat aanvragen zou moeten aannemen of niet. Als ze aanvragen voor een visum kort verblijf innemen dan weet ik echt niet waarom dat met een MVV ook niet zou kunnen. Tenslotte gaat het nergens anders over dan formulier aannemen (met

Offline admin

• Administrator
  • Liv: 30-12-2006
  • Nationaliteit partner: Indonesische
« Reactie #52 Gepost op: 26 april 2011, 10:23:51 »
Consulaat in Bali heeft wel eerder de MVV afgegeven, maar de aanvraag gebeurde in Jakarta. Na toekenning kan je ophalen in Jakarta of je paspoort afgeven in het consulaat die vervolgens via de diplomatieke post alles naar Jakarta stuurt en retourneert.

Je kan bij wat zoeken op het forum die verhalen vast wel terugvinden.
Ben je tevreden met het advies wat je belangeloos krijgt op deze site, steun dan ook de stiching met een kleine donatie.

Offline Spacemees

• Komt net kijken
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik steun Mixed-Couples
  • Nationaliteit partner: Algerije
« Reactie #53 Gepost op: 31 oktober 2020, 15:01:55 »
Ha allen,

Mijn partner komt uit Algerije en verblijft illegaal in de EU. Wij willen gaan samenwonen en wilden dit netjes via de regels van MVV doen. Echter moet je het basis examen inburgering in het land van herkomst afleggen, dit is dus geen optie. Zodra hij terug gaat naar Algerije moet hij de militaire dienst in. Hebben wij nog andere opties??

Liefs

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Nog steeds bereid en in staat hulp te bieden
    • Prawo Advies
« Reactie #54 Gepost op: 31 oktober 2020, 17:43:58 »
Ha allen,

Mijn partner komt uit Algerije en verblijft illegaal in de EU. Wij willen gaan samenwonen en wilden dit netjes via de regels van MVV doen. Echter moet je het basis examen inburgering in het land van herkomst afleggen, dit is dus geen optie. Zodra hij terug gaat naar Algerije moet hij de militaire dienst in. Hebben wij nog andere opties??

Liefs
Zie https://www.mixed-couples.nl/index.php/topic,18689.new.html#new