Beste iedereen,Ik zit met het volgende, ik woon ruim twee jaar in nederland men een mvv met doel studie. Ik wil het doel nu wijzigen naar samenwonend (wij voldoen aan alle eisen). Kom ik dan in aanmerking voor studie financiering? En op basis van welke punten kan ik het "samenwonenschap" geweigerd worden?Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, het is moeilijk info hierover te vinden op het net.Alvast bedankt,Morgie
Ze zijn overeen gekomen dat het ouderlijk gezag over de persoon van hun kind gezamenlijk uit te oefenen.Maar het kind zal bij de moeder zijn hoofdverblijf hebben en zal op haar verblijfplaats in het bevolkingsregister worden ingeschreven als hebbende daar zijn hoofdverblijf, daar zal ook de wettelijke woonplaats van het kind zijn.
Als dit ook geldt voor een verblijf in het buitenland (in dit geval buiten Belgi
Geachte heer prawo ik begreep niet waarom heb geen antwoord van u gekregen .....ik heb zoveel gebeld + email maar nog geen reactie...dank u voor no reply ...Sabai Sabai