Belgie EEN -1 Taaltoets ?? Zouden er dan 3 moeten zijn, NL-F-D ....is er tenminste nog IETS wat daar goed gaat.Hahaha, mijn avond kan niet meer stuk!
Dit mag wel met wat meer respect. Voor de vrager is dit een normale vraag. Voor jou is het gesneden koek en komt het vreemd over. Deze opmerking is in mijn ogen niet echt opbouwend. Zoals Prawo ook aangeeft hebben jullie in Belgie niet te maken met een taal toets (ookal zou die er zijn). Doordat je je daar zal beroepen op EU rechten. Echter kan je niet als een lokaal persoon (Nederlander in Nederland) op EU rechten beroepen. Binnen het EU recht mogen er geen extra eisen worden gesteld. Voorwaarden zijn wel een relatie (in meeste landen gehuwd, maar niet voor Belgie).Gezien jullie relatie van 5 jaar en het kunnen aantonen dat jullie elkaar meerdere malen (voor langere tijd) hebben bezocht is daar een redelijk bewijs voor een relatie.
Goede avond allemaal,Ik ben Belg en had doodgraag het adres gehad van Prawo, ik heb zeer dringend een advocaat nodig en heb dit forum doorgekregen van Nederlandse vriend.U zou mij veel plezier doen mocht ik het adres of telefoonnummer kunnen bekomen,Alvast bedankt aan iedereen