Auteur Topic: getrouwd in buitenland, hier een relatie  (gelezen 990 keer)

Offline alleen

• Komt net kijken
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik steun Mixed-Couples
  • Nationaliteit partner: belg
getrouwd in buitenland, hier een relatie
« Gepost op: 10 november 2010, 20:24:37 »
Hallo,
Ik heb een relatie met een man die getrouwd is in het buitenland tijdens onze relatie,
dit heb ik door gegeven aan de dienst vreemdelingenzaken, nu word het huwelijk onderzocht,
aangezien ze veel van leeftijd vershillen zo een 22 jaar ongeveer, daar ze elkaar voor het huwelijk nog nooit gezien hebben, en omdat ik een relatie met de man heb voor , tijdens en na het huwelijk..
Weet iemand hoe dit verder loopt?
De vrouw zelf is nog in het buitenland wachten op haar visum, ze zijn in juli getrouwd..
Zal zij haar visum toegewezen krijgen na deze feiten?

Offline IND-VIJAND

• Steunt de Stichting
  • Geslacht: Man
  • voor jou wil ik bergen opzij duwen...
Re: getrouwd in buitenland, hier een relatie
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2010, 22:31:52 »
Hallo
Dus uw vriend is naar het buitenland gegaan en daar trouwde hij met iemand zonder zijn relatie met u te hebben be
Elyass is de naam

Offline alleen

• Komt net kijken
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2010, 11:03:59 »
We hebben sinds 9 maanden een relatie, na hem een anderhalve maand te kennen is hij getrouwd in Marokko, .. we wonen niet officieel samen, hij heeft een aantal maanden bij me gewoond, hiervan zijn er getuigen verklaringen. Daar ik hem heel graag zie en hem echt niet kwijt wil , ( hij zegt me ook dat hij van me houd ) heb ik dit aangegeven . De leeftijd tussen de twee verschilt meer dan 20 jaar, ze hadden elkaar voor het huwelijk nooit ontmoet, en de dag dat hij getrouwd is , is hij trug naar belgie gekeerd.
Ondertussen loopt onze relatie gewoon verder..
Volgens de politie gaan ze het wel natrekken.. Maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat het meisje haar visum krijgt, of dat onze relatie gewoon verder kan blijven lopen.....

Offline Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Geslacht: Man
    • Prawo Legal services
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2010, 12:34:42 »
Wat dacht u van afscheid nemen, het verder aan de autoriteiten overlaten en uw eigen leven weer oppikken?

Offline alleen

• Komt net kijken
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #4 Gepost op: 12 november 2010, 12:54:09 »
ik laat de overheid hun werk wel doen, afscheid nemen zit er zo niet in, ik hou erg veel van hem ..

Offline Djenna

• Nog nieuw en fris
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2010, 09:34:23 »
Je hoeft ook geen afscheid te nemen, je kan best heel goed de rest van je leven zijn bijslaapje blijven toch?

Met jou trouwen en iets opbouwen, dat gaat het nooit worden. Want hij is al getrouwd.Of zijn echtgenote wel of geen visum krijgt, doet daar verder niets aan af.

Jij mag dan veel van hem houden, hij duidelijk niet van jou. Het beste advies dat je kan krijgen is al gegeven: neem afscheid en ga verder met je leven.

Maar misschien doet de overheid haar werk, en zetten ze hem het land uit. Ook dan gewoon verder gaan met je leven.