Nou ik ben echt geen fan van minister verdonk, maar kan het me gedeeltelijk voorstellen. het moment dat je daar staat. ben ook al eens met Mohammed naar een feest gegaan en uit mijn normen en waarden iedereen de hand willen schudden. en dat toen iemand weigerde. dan voel je je heel raar en beledigt. alleen met dat verschil dat ik in het gemeenschap geen imam verwacht had. minister Verdonk wist dat ze een imam voor zich had staan. mijn vriend zei echter dat een imam wel een hand mag geven als hij een zakdoek over zijn hand heen doet. dus opzich denk ik dan maak er niet zo'n drama van. maar ja beiden waren koppig en ik denk dat als je minister bent dat je dan degene moet zijn die haar "ongelijk" kan toegeven. naderhand bij barend en van dorp was ze ook niet echt op en top mijn favoriet. vooral niet toen ze ontkende dat er asielzoekers in nederland waren die al langer hier verbleven. en dat iedereen een eerlijke kans gekregen had. ik ben uiteraard heel partijdig dus kan hier geen stem uitbrengen, maar toch.. de realiteit bewijst anders. maar goed iets om uren over te discussieren en om je aan te ergeren. heb je alleen weinig aan helaas. groetjes sabine