Auteur Topic: Gezocht: gemengd stel voor interview!  (gelezen 407 keer)

Amandamtnl

• Komt net kijken
Gezocht: gemengd stel voor interview!
« Gepost op: 08 maart 2010, 19:57:13 »
Beste forum-bezoekers,

ik schrijf voor de nieuwssite van MTNL (http://nieuws.mtnl.nl/). MTNL staat voor journalistiek vanuit een intercultureel perspectief. Momenteel werk ik aan de artikelreeks Gemengd & Gelukkig, deze gaat over gemengde relaties.

Ik ben met spoed op zoek naar gemengde stellen die al langere tijd bij elkaar zijn(minimaal 10 jaar) en waarvan 1 partner een Turkse, Marokkaanse, Indonesische, Surinaamse of Antilliaanse achtergrond heeft.

Het interview kan telefonisch of per e-mail, wat uw voorkeur heeft. Het is een kort interview, dus het neemt weinig van uw tijd in beslag. Ik hoop dat u mee wilt doen!

Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om me een bericht te sturen. Bedankt voor uw medewerking!

Hartelijke groet,
Amanda

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Geslacht: Man
  • Together we stand !
Re:Gezocht: gemengd stel voor interview!
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2010, 14:12:14 »
Vanwaar de beperking tot deze groep? Als U even kijkt welke nationaliteiten wij hier in de groep hebben, ( bijv.het aantal met Chinese/Aziatische partner,Zuid Amerikaans en Afrikaans) is uw groep toch weinig representatief voor de gehele bevolking in NL van buitenlandse afkomst..
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...

richardv

• Steunt de Stichting
  • **
  • Geslacht: Man
  • 11-05-2009
Re:Gezocht: gemengd stel voor interview!
« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2010, 17:52:12 »
Citaat
Momenteel werk ik aan de artikelreeks Gemengd & Gelukkig, deze gaat over gemengde relaties.
Ik ben met spoed op zoek naar gemengde stellen die al langere tijd bij elkaar zijn(minimaal 10 jaar) en waarvan 1 partner een Turkse, Marokkaanse, Indonesische, Surinaamse of Antilliaanse achtergrond heeft.

Hallo Amanda,
Inderdaad, heel vreemd deze beperking...
Alsof onze mixed Nederlandse samenleving alleen gevormd is uit de voormalig koloniën en Turken cq Marokkanen?
Een toelichting is wel op zijn plaats.  ???
11 juli t/m 22 aug vakantie in China

Okt 2006: Elkaar ontmoet in Beijing.
23-12-2008: MVV binnen 12 weken.
20-03-2009: VVR 1 jaar.
11-05-2009: Getrouwd in Nederland!
20-03-2010: VVR 5 jaar