Auteur Topic: Met NL verblijfsdocument naar Belgie ??  (gelezen 553 keer)

jakonl

• Komt net kijken
Met NL verblijfsdocument naar Belgie ??
« Gepost op: 27 augustus 2009, 18:17:27 »
Ik heb een Nederlandse verblijfsdocument regulier bepaalde tijd, maar ik wil toch naar België gaan om gebruik te maken van de bekende Belgisch route, om mijn partner uit het buitenland te halen. Ik woon vlak bij de grens ik wil mijn baan in NL houden maar wonen in BE.
Is dat mogelijk ?

^-^

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Geslacht: Man
  • Together we stand !
Re:Met NL verblijfsdocument naar Belgie ??
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2009, 20:05:54 »
Nee, aangezien je geen Nederlander bent.
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...

Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Pionier niet zelf, raadpleeg een advocaat!
    • Prawo
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2009, 20:58:35 »
Waarom zou je de België-route willen doen, d.w.z. aan welk vereiste voldoen jullie niet voor de mvv?

Bedenk dat als jij geen Nederlander bent de inkomenseis op grond van de Gezinsherenigingsrichtlijn slechts 100% van de bijstandsnorm mag zijn.
  • Pionier niet zelf schakel een advocaat in. Bezwaar en beroep helpen!
  • In alle Visum- en MVV-zaken heeft de buitenlandse partner met laag of geen inkomen vaak recht op een bijna gratis advocaat

IND-VIJAND

• Steunt de Stichting
  • voor jou wil ik bergen opzij duwen...
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2009, 20:32:53 »

Bedenk dat als jij geen Nederlander bent de inkomenseis op grond van de Gezinsherenigingsrichtlijn slechts   100% van de bijstandsnorm mag zijn.

Oow!!! ik leer hier elk dag wat anders, volgens mij is dat niet bij veel mensen bekend denk ik.
Elyass is de naam

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #4 Gepost op: 30 augustus 2009, 19:43:39 »
Was vorig jaar toch een uitspraak van een rechtbank over,( was het geen Thaise aanvraagster?) net als over wel of niet inburgeringsexamen buitenland?( Marokkaanse)
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...