Auteur Topic: Koninginnedag zal niet meer hetzelfde zijn  (gelezen 480 keer)

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Geslacht: Man
  • Together we stand !
Koninginnedag zal niet meer hetzelfde zijn
« Gepost op: 01 mei 2009, 10:02:17 »
Na de klap van gisteren is wel duidelijk dat de onbezorgde Nationale Feestdag nooit meer hetzelfde zal zijn.
Na de dood van de dader vannacht,zal het motief ook niet duidelijk worden.Een aanslag op onschuldige mensen,en poging de koninklijke bus te rammen, zonder enige duidelijke achtergrond.
Het feit dat bescherming tegen aanslagen niet altijd mogelijk is,zonder een stad in een vesting te veranderen, is helder. Waarmee de onbevangen vrolijkheid van Koninginnedag ook meteen wordt vernietigd.

Was van morgen ff boodschappen doen, en er hangt een hele rare sfeer in het winkelcentrum, alsof iedereen lamgeslagen is.De normale drukte van mensen, maar dan zonder veel geluid.Groepjes mensen die staan te praten.
Maar niks gezelligheid.
Een stuk Nederlandse cultuur is om zeep geholpen.
 En het leven van  velen is voor altijd beschadigd.

Medeleven tonen met alle nabestaanden van de overleden slachtoffers, en de gewonden en hun familie , vrienden en bekenden, plus velen die getuigen waren van de dodenrit, is het enige wat wij kunnen doen.
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...

IFS

• Steunt de Stichting
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • Mixed-Couples.NL
Re:Koninginnedag zal niet meer hetzelfde zijn
« Reactie #1 Gepost op: 01 mei 2009, 10:59:37 »
Daar sluit ik me bij aan.
Het is allemaal te vreselijk voor woorden.

IND-VIJAND

• Steunt de Stichting
  • voor jou wil ik bergen opzij duwen...
« Reactie #2 Gepost op: 01 mei 2009, 16:26:44 »
Ik heb het live op tv zien gebeuren, ik dacht eerst aan een auto ongeluk maar hellaas was het een bewuste actie van iemand die nooit gaat vertellen wat zijn motief is geweest.
Ik heb de Koningin nog nooit zo verdrietig , je zag gewoon tranen in haar ogen .
Voor mensen die een blijk van medeleven willen betuigd aan de slachtoffers van het drama :?

http://www.condoleanceregister.com/index.php?p=nat_registered.php&id=5688988
Elyass is de naam

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2009, 20:49:34 »
Voor het eerst heb ik meegemaakt dat bij de Dodenherdenking het Wilhelmus uit volle borst wordt meegezongen, en dat Onze Koningin ( en dus Willem-Alexander en Maxima)
een daverend applaus kregen. Een beter blijk van steun kun je niet bedenken.En dat was ook te zien aan de gezichten.
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...