Auteur Topic: vestigingsgevaar....  (gelezen 3840 keer)

sepaniak

• Steunt de Stichting
  • *
  • Geslacht: Man
Re:vestigingsgevaar....
« Reactie #25 Gepost op: 27 april 2009, 21:38:56 »
Nou 14 en 15 mei, ik ben benieuwd. Wanneer hoor je wie de gelukkige zijn?

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #26 Gepost op: 27 april 2009, 22:14:40 »
Moet je nog afwachten of je met de uitspraak hoorzitting, na 1,5 maand , blij/gelukkig moet zijn....  :o >:(
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...

sepaniak

• Steunt de Stichting
  • *
« Reactie #27 Gepost op: 28 april 2009, 06:20:27 »
boh, duurt die uitspraak ook nog zo lang.... Ik vind het echt schandalig, kan ik ook behoorlijk pissig om worden. Eerst een uiterlijke datum geven. En dan vervolgens totaal niet nakomen. Typisch Nederlands. We dachten al, als de uitspraak positief is, kan ze mooi in de zomer komen, is het een beetje warmer. Maar als ik dat zo hoor, wordt het weer na de zomer......

En dat allemaal voor een simpel toeristenvisum.....

peterjane

• Steunt de Stichting
  • *
  • Peter en Ging
« Reactie #28 Gepost op: 29 april 2009, 17:51:11 »
tja kerel het is allemaal niet eerlijk maar wat doe je eraan?hopen maar dat je geluk hebt half mei.
wij gaan het ook maar weer proberen op een manier waar ikzelf niet al te veel vertrouwen in heb maar
wie niet waagt wie niet wint zullen we maar zeggen.hoeland kennen jullie elkaar nu al?Komt je partner ook toevallig uit Cebu?nou ik hoor het wel.succes
-2008:afgewezen(vestigingsgevaar)
-2009:afgewezen(procedure niet van toepasing voor ons)

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #29 Gepost op: 29 april 2009, 19:23:32 »
Peter, als je niet getrouwd bent wordt het moeilijker, maar in de praktijk blijkt ook een huwelijk geen garantie voor een visum.Zie de fora over EU. De loterij is gestart door Albayrak, en iedereen zit met de brokken.
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...

sepaniak

• Steunt de Stichting
  • *
« Reactie #30 Gepost op: 29 april 2009, 21:18:46 »
@ peterjane,

Bedankt voor je steun. we kennen elkaar nu al 1,5 jaar. En ja, toevallig woont ze ook in cebu city. Waar woont die van jou?

Ik wil jou ook veel succes wensen, en hopen dat je meer geluk hebt als ons......

peterjane

• Steunt de Stichting
  • *
  • Peter en Ging
« Reactie #31 Gepost op: 30 april 2009, 06:52:52 »
hey Sepniak,

Stel jullie visa word straks na het bezwaarschrift afgegeven.Hoe lang gaat er dan nog
overheen voordat jou partner daadwerkelijk mag komen?Ik bedoel daarmee,wie bepaald
wanneer de 3maanden van het toeristen visum dan ingaan?

Mvg

Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Pionier niet zelf, raadpleeg een advocaat!
    • Prawo
« Reactie #32 Gepost op: 30 april 2009, 08:06:52 »
Dat bepaal je deels zelf. In principe moet het visum binnen drie maanden worden opgehaald met een vertrekdatum in de volgende drie maanden.
  • Pionier niet zelf schakel een advocaat in. Bezwaar en beroep helpen!
  • In alle Visum- en MVV-zaken heeft de buitenlandse partner met laag of geen inkomen vaak recht op een bijna gratis advocaat

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #33 Gepost op: 30 april 2009, 16:27:19 »
@ Peter; als je een maand of 3 rekent voor de bezwaar procedure( minimaal) en dan een maand voor de uitspraak, en dan een paar weken voor de beslissing bij de aanvrager arriveert, ben je dus minimaal 4,5 maand verder.In principe kan na ontvangst van toekenning je partner met een week in het vliegtuig zitten.( als er plek is.)Als bezwaar wordt afgewezen , begint dan de volgende ronde.
Maar misschien is het bij jullie een positieve beslissing.Die heb je in loterijen soms ook, toch? Winnende loten? ToiToi.Misschien kan  de USAF wat voor je doen?

peterjane

• Steunt de Stichting
  • *
  • Peter en Ging
« Reactie #34 Gepost op: 01 mei 2009, 06:41:38 »
Ben zelf niet bezig met een bezwaarschrift.Ga nu voor de 2e keer een visa aanvragen.
Was gewoon nieuwschierig heid.
haha ja tony de usaf.....wie weet kunnen ze me helpen...die krijgen namelijk alles voor elkaar!

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #35 Gepost op: 01 mei 2009, 09:45:33 »
Peter, je stelde een vraag en daar gaf ik antwoord op.Dat jullie aan het begin van de weg staan is me HEEEEL duidelijk ;)  Misschien in de onderhandelingen xtra  voorwaarde toevoegen,lol ? Verblijfsvergunning als toetje.

peterjane

• Steunt de Stichting
  • *
  • Peter en Ging
« Reactie #36 Gepost op: 03 mei 2009, 17:19:05 »
LOL dan ga ik ook nog voor een topfunctie en een huis aan het strand van cebu als ik toch bezig ben! ;D

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #37 Gepost op: 03 mei 2009, 17:49:40 »
Tenslotte zit de US Army en USAF toch nog steeds op de Filippijnen met een basis? Dus die binnenkomer is er al.

peterjane

• Steunt de Stichting
  • *
  • Peter en Ging
« Reactie #38 Gepost op: 03 mei 2009, 21:42:15 »
hahaha ze zien me al aankomen!Mischien mag ik vooroplopen op zoek naar bermbommen iets anders kan ik niet bedenken.Maargoed ik zou al blij zijn als het een keer gaat gebeuren.Maar we moeten geduld hebben zoals met alles.

Goofy

• ForumAdmin
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #39 Gepost op: 04 mei 2009, 08:52:43 »
MOD: Gaarne je beperken tot de inhoud van deze forum discussie. Inhoud gaat over vestigingsgevaar bij partner op vakantie in Nederland. Dit gaat duidelijk over geheel andere dingen en gaat zelfs verdacht veel lijken op slow chat!

-- off topic ---
2001 ontmoet;
2005 in Nederland;
2006 getrouwd;
2008 een zoon (4 juli)

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Together we stand !
« Reactie #40 Gepost op: 04 mei 2009, 10:10:01 »
Sorry dat we beetje melig werden!

Kris

• Administrator
  • Liv: 30-12-2006
  • Nationaliteit partner: Indonesische
« Reactie #41 Gepost op: 04 mei 2009, 12:30:41 »
dicht, reden bekend