Graag wil ik jullie informeren over het volgende:
Er is een nieuwe partij in oprichting die nu al actief op zijn forum het thema van gezinshereniging ondersteunt. Natuurlijk kan dat forum dit forum niet vervangen en dat is ook niet de bedoeling. Het is wel de bedoeling om daar kennis te vergaren, zodat er een stevig politiek weerwoord kan worden geformuleerd waarmee deze partij kan bijdragen om een einde te maken aan de weerzinwekkende houding van onze overheid. Niet alleen uw kennis en ervaring, maar vooral uw steun is daarbij van groot belang. Indien de partij namens veel mensen spreken mag, legt dat veel gewicht in de schaal.
De partij wordt niet links of rechts, maar wil korte metten maken met de politiek die niet voor onze burgers is; dit wordt politiek van burgers voor burgers. Nu al wordt veel interesse getoond van Nederlandse expats die de asociale houding van onze overheid en van sommige gedeelten van onze bevolking meer dan beu zijn.
U kunt geheel vrijblijvend zich aanmelden voor het forum en misschien besluit u wel ooit om er lid van te worden of er op te stemmen, maar daar gaat het nu niet om; Er nu een beweging komen waar iedereen aan deel kan nemen, die iedereen een gastvrij en vredelievend thuis gunt.
En zoals ik al zei; als wij namens veel mensen mogen spreken, legt dat gewicht is de schaal. Dat bereikt u al als u zich allen maar aanmeldt voor het forum.
Voor de
forum aanmelding gaat u naar deze link.
Op
de site vindt u onder de tabjes veel informatie, naast programmapunten en informatie over de initiatiefnemers er is ook een radiointerview te vinden.
Zie ik u daar?
groeten

Francois Geelen