Auteur Topic: Nieuwe partij steunt gezinshereniging  (gelezen 1024 keer)

Francois

• Komt net kijken
  • Voor een vrij en vooruitstrevend Nederland
Nieuwe partij steunt gezinshereniging
« Gepost op: 06 januari 2008, 12:10:22 »
Graag wil ik jullie informeren over het volgende:

Er is een nieuwe partij in oprichting die nu al actief op zijn forum het thema van gezinshereniging ondersteunt. Natuurlijk kan dat forum dit forum niet vervangen en dat is ook niet de bedoeling. Het is wel de bedoeling om daar kennis te vergaren, zodat er een stevig politiek weerwoord kan worden geformuleerd waarmee deze partij kan bijdragen om een einde te maken aan de weerzinwekkende houding van onze overheid. Niet alleen uw kennis en ervaring, maar vooral uw steun is daarbij van groot belang. Indien de partij namens veel mensen spreken mag, legt dat veel gewicht in de schaal.

De partij wordt niet links of rechts, maar wil korte metten maken met de politiek die niet voor onze burgers is; dit wordt politiek van burgers voor burgers. Nu al wordt veel interesse getoond van Nederlandse expats die de asociale houding van onze overheid en van sommige gedeelten van onze bevolking meer dan beu zijn.

U kunt geheel vrijblijvend zich aanmelden voor het forum en misschien besluit u wel ooit om er lid van te worden of er op te stemmen, maar daar gaat het nu niet om; Er nu een beweging komen waar iedereen aan deel kan nemen, die iedereen een gastvrij en vredelievend thuis gunt.
En zoals ik al zei; als wij namens veel mensen mogen spreken, legt dat gewicht is de schaal. Dat bereikt u al als u zich allen maar aanmeldt voor het forum.

Voor de forum aanmelding gaat u naar deze link.

Op de site vindt u onder de tabjes veel informatie, naast programmapunten en informatie over de initiatiefnemers er is ook een radiointerview te vinden.

Zie ik u daar?
groeten

Francois Geelen

LiFenTon2005

• Steunt de Stichting
  • Geslacht: Man
  • Together we stand !
Re: Nieuwe partij steunt gezinshereniging
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2008, 18:00:53 »
 ;) Goed verhaal Francois, hopelijk krijgen jullie veel steun , ook uit onze geledingen van INDfrustranten... ;)
Yi Xuan is sinds 2-7-06 in NL, op 7-9-06 is onze Lance geboren. Ons zonnetje !Nu wachten tot het NL paspoort wordt uitgereikt...

marja

• Steunt de Stichting
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 06 januari 2008, 20:03:00 »

Al de linken naar de site werken niet. Pagina kan niet worden weergegeven of bestaat niet krijg ik te zien.
marja

Kris

• Administrator
  • Liv: 30-12-2006
  • Nationaliteit partner: Indonesische
« Reactie #3 Gepost op: 07 januari 2008, 09:44:18 »
Heb de originele links in Francois' bericht gecorrigeerd. Hij had ze niet goed ingegeven.

Goofy

• ForumAdmin
  • Ik steun Mixed-Couples
« Reactie #4 Gepost op: 07 januari 2008, 12:25:12 »
Ook de link in de handtekening (signature) klopt nog niet. Mischien moet die ook worden gecorrigeerd.

Inhoudelijk heb ik wel iets in het algemeen op de inhoud van de tekst van Francois. Zonder verder te kijken ontglipt mij het gevoel dat de doelstelling van iedere politieke partij een stem is van het volk (dus van burgers voor burgers). Ongeacht of deze links, rechts, progressief of conservatief is. In mijn ogen is het simpel weg zo dat deze partij een andere doelgroep een stem willen geven of een andere groep stemmers ziet die niet goed bij andere partijen hun idealen kunnen laten horen.

Betreffende de grote schreeuwers die we nu "rijk" zijn binnen de politiek, kan ik me voorstellen dat er op een of andere manier gevoel is daar tegenwicht tegen te bieden. Ik kan me de oprichting daar ook geheel in voorstellen.
2001 ontmoet;
2005 in Nederland;
2006 getrouwd;
2008 een zoon (4 juli)

Francois

• Komt net kijken
  • Voor een vrij en vooruitstrevend Nederland
« Reactie #5 Gepost op: 07 januari 2008, 19:11:44 »
Wat vreselijk aardig hoe jullie reageren!!!!!!! Sorry sorry sorry, we hadden net op die dag serverproblemen, ik begrijp er niks van, en bovendien had ik de link op het logo fout ingegeven.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie aardige reactie op deze sof, alle begin is moeilijk. Ik hoop toch dat jullie allemaal je ook op ons forum thuis zullen voelen en het nog eens zullen proberen. Lukt er weer iets niet: stuur me direct een mail, ok?

We gaan heel erg ons best doen om (niet alleen) jullie te helpen, zoals NL op het moment met z'n eigen burgers omgaat is weerzinwekkend. Heel erg geweldig dat jullie je zo in bochten draaien om tussen de regels door toch gewoon bij je partner te kunnen zijn. Tegenwoordig zou ik er niet van opkijken als iemand hardstikke boos zou worden en wellicht ook domme dingen zou gaan doen. Met andere woorden, houden zo, geweldig, jullie zijn een voorbeeld van geduld en tolerantie. Laat ons maar het politieke gevecht leveren, wij hebben er zin in en jullie hebben al problemen genoeg!!!
Heel erg fijn als jullie ons daarbij willen steunen en je kennis met ons wilt delen.
Om naar het forum te gaan ga dan naar:
http://www.vrijenvooruitstrevend.nl/default.asp?PageID=9