Auteur Topic: Visum  (gelezen 627 keer)

Afua

• Komt net kijken
Visum
« Gepost op: 20 september 2007, 17:13:01 »
Wie kan mij vertellen of het juist is, ik denk en hoop van niet!
Mijn partner heeft eerder een visum aangevraagd in United Kingdom en is afgewezen. Nu hoorde hij dat als één keer een visum is afgewezen voor een Europees land dat je voor geen ander Europees land nog een visum krijgt.

Wie kan mij hier antwoord opgeven daar wij begin november zn MVV gaan aanvragen.

Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Geslacht: Man
  • Pionier niet zelf, raadpleeg een advocaat!
    • Prawo
Re: Visum
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2007, 16:35:59 »
De beoordeling van de mvv gaat heel anders dan die van een visumaanvraag.

Geen reden je zorgen te maken.

Bovendien hoeft een afwijzing voor een visum niet per definitie te betekenen dat je in geen ander Schengenland meer een visum krijgt.
Verder is Engeland geen lid van Scheneg.
  • Pionier niet zelf schakel een advocaat in. Bezwaar en beroep helpen!
  • In alle Visum- en MVV-zaken heeft de buitenlandse partner met laag of geen inkomen vaak recht op een bijna gratis advocaat

Afua

• Komt net kijken
« Reactie #2 Gepost op: 04 oktober 2007, 20:35:32 »
Nog even wat vragen... het ging dus niet om een gewoon visum. Het ging om een verblijfsdocument voor United Kingdom, hij was getrouwd voor het bekende verblijfsdocument en uiteindelijk is alles afgewezen. Die scheiding loopt nog... dit is in een aantal weken geregeld.  Kan dit invloed hebben op de aanvraag van de MVV, dat hij met een Engelse getrouwd geweest is???

Prawo

• X.O.
  • Deskundige
  • Geslacht: Man
  • Pionier niet zelf, raadpleeg een advocaat!
    • Prawo
« Reactie #3 Gepost op: 06 oktober 2007, 18:18:18 »
Neen.
Tenzij zijn nieuwe relatie ook om de bekende reden zou zijn en als schijnrelatie wordt aangemerkt.
  • Pionier niet zelf schakel een advocaat in. Bezwaar en beroep helpen!
  • In alle Visum- en MVV-zaken heeft de buitenlandse partner met laag of geen inkomen vaak recht op een bijna gratis advocaat