Hoe zit het dan met liefdespartners, zoals iedereen zo ongeveer hier op de site??? Mogen we niet meer garant staan voor onze partners en moeten ze dus eerst op afstand hier een baan vinden? Dan kun je net zo goed zeggen dat het vanaf nu af aan verboden is om een buitenlandse geliefde te hebben.
Dus mijn man is hier..we hebben samen een kindje, maar door reorganisatie raakt hij zn baan kwijt en nieuwe baan vinden blijkt moeilijk. Dan scheiden we het gezin dus maar. Hop, papa het land uit...
Er is werk genoeg, maar hij dient inderdaad gewoon een baan te hebben zoals dat iedere Nederland geacht wordt te hebben
Ik snap het niet
Oh?? Zeg dat maar tegen alle Nederlandse Nederlanders met een bijstands, ww of wao-uitkering..
Of jij tegen iedere Pool die hier aan het werk is
Die is toch aan het WERK?? Precies wat je wilde dus!!!
Prima maar dat is een EU'er. Voor niet EU immigranten moet er andere wetgeving komen Maar misschien kan je proberen om met argumenten te komen, want daar ontbreekt het nogal al aan bij je
Ik vraag me af wat de bedoeling is van de topicopener? Ik zie je nooit deelnemen aan andere discussies? Graag even een toelichting.
TROLL.... LaoPo
Dat jij er WAO'ers bijzet was overigens asociaal. Zal wel de manier zijn waarop jij in het leven staat