Beadnkt voor jullie reacties.We zijn ook al getrouwd. Maar waar het mij om gaat is kan ik in NL blijven werken en een MVV-aanvraag indienen in Belgie. Als dat kan waar moet ik dan belasting betalen in NL of Belgie? Vanwege wat problemen mag hij NL niet in.Bij welke topic moet dan zijn. Ik ben nieuw dus ik weet het allemaal nog niet.Groetjes
Ik ben nu bijna drie jaar samen met mijn Amerikaanse vriendin. Ik ben een aantal keer naar de VS geweest en ben daar dan steeds op een toeristenvisum voor 3 maanden gebleven.We wonen nu in Londen waarvoor zij een werkvisum heeft kunnen krijgen, maar we willen binnenkort toch graag weer terug naar de VS.We zijn niet getrouwd en hebben ook nog geen plannen. Ik heb al heel veel onderzocht mbt visa om daar te verblijven maar nog geen oplossing gevonden.Heeft iemand tips, of ervaring, of weet iemand wat te doen, laat het me dan aub weten.Ik wil daar graag wonen en werken(legaal).Thnx..
De weg naar die verblijfsvergunning:1. een toeristenvisum via de Nederlandse ambasade hier in Bogotá2. 4 keer vernieuwing van dit toeristenvisum in Nederland3. inbugeringsexamen in Nederland4. MVV aanvraag in Nederland