hoi allemaal ik ben net nieuw hier en heb me gerigistreed en hoop dat ik antworden kan vinden op mijn vriendin probleem.mischien dat ik het kan uit leggen zodat jullie mijn probleem wat beter begrijpen..het gaat hierbij om een nederlandse man die met zijn surinaamse vrouw (het kind tante) naar suriname gingen op vacantie.daar aan gekomen ging hij samen met zijn surinaamse vrouw naar een familielid die daar woonde.bij het familie lid, leerde hun het jong meisje van 16 jaar oud kennen en woude graag dat kind een betere toekomst biedenmet het moeder van het kind sprak hij er over dat hij graag het kind mee zou willen nemen naar nederland voor een betere studieen levenvorm dan dat het kind daar in suriname had.het kind ging er mee akoord en wou een betere studie volgen en zou tenslotte bij haar tante endie nederlandse man inwonnen in nederland, het moeder ging er ook voor uitdat ze wou dat teminste een van haar kinderen waar ze problemen mee hadeen goed opleiding zou kunnen volgen hier in nederland .hier aan gekomen in nederland ging het man samen met het kind naar de vreemdelinge dienst om zich aan temelden, daar aan gekomen zei de mantegen het kind dat als haar iets gevraagd werd dat het kind moest zeggen van dathij haar vader was,het kind wist niet hoe het hier aan toe ging in onze nederlandse staat en zei dus 3 keer raak tegen een medewerker van het vreemdelinge dienst dat de man haar vader was, na enige tijd van maandenkon het kind een nederlandse indentie tijdskaart krijgen, en het kind kreegook de achter naam van dat man omdat het kind was erkent als zijn eigendochter.na enige tijd samen gewoont te hebben met de nederlandse man en haar surinaamse tante, kreeg het kind problemen thuis, ze werd geslagen, mishandeld, en moest al haar werk geld waar zij hard voor werkte bij hetoom en tante inleveren voor het betalen van dat zij daar toen woonde, zelfs ophaar werk waar het kind tot nu toe werkt werd zei bedrijgt en soms zelfs gevochten op haar arbeidsplaats,na een jaar ingewoont te hebben bij haartante en nederlandse man besloot het kind van huis te lopen, en ging naar haar vriend toe die ze toen destijds had.de nederlandse man en surinaamse tante vonden dat niet prettig en nameneen advocaat in handen en besloten de erkenning van het kind te vernietegen,ze starte een proces tegen het kind en vertelde een boel leugens in het verbaal dat het nederlandse man misleid was door de moeder van het kind insuriname en dat de moeder tegen hem zei van dat hij de vader was van het kind.de kind werd op geroepen voor de rechter in rotterdam en moest toen haar verhaal afleggen, na enige tijd werd het aanvraag van vernietiging van erkenning afgekeurd door de rechter in rotterdam.de man besloot in hoge beroep tegaan te kantoor gerecht in denhaag, daar werdt er aan getoont of uit spraken gemaakt dat het kind dit heel verhaal loog ,terwijl zei de gene was die de waarheid uitsprak hoe dit al gelopen was, er wodt 15 september 2004 een officeel uit spraak gemaakt over deze process, mij vraag aan u is is er nog enige mogelijkheid voor het kind datzij zich kan vestigen in nederland als nederlander,als er een uitspraak wordt gemaakt door de rechhter dat de erkenning vernietig wordt of dat zijterug zou moeten.het kind was rond 16 jaar oud in nederland en is nu inmiddels rond de 20 jaar en heeft in principe haar jeugd en leven totaal in nederland zelf op gebouwd zonder de nedrlandse man of surinaamse tante zoals haar toen destrijds werd beloofd.kan zij ergens terecht waar zij geholpen kunt worden, waant dit is immers niet eerlijk wat er hier allemaal gebeurd en dat zij er voor op moet draaien,terwijl zij degene is die misleid is.
ik ben op zoek naar mensen die een mvv hebben gekregen die een uitkering hebben is dat ooit wel es vorgekomen ik ben beperkt en kan niet werken maar heb wel bijstand kan iemand me voorlichten?
Namaste, I would like to bring my Indian boyfriend back to Holland and would like to receive a message from/mail with people who have experience with the immigrationprocedure of their Indian boy/girlfriend. Thanks for a quick reply. Mariekha Namaste, Ik wil mijn Indiase vriendje mee naar Nederland nemen en zou graag een bericht willen ontvangen van/willen mailen met mensen, die ervaring hebben met de immigratieprocedure van hun Indiase vriend(in). Alvast dank voor een snelle reactie. Mariekha
Julian, jullie kunnen ook als een gewoon verliefd stel gaan samenwonen. Partnerhereniging, ook dan mag ze gaan werken enz.