Ze hebben wel fax daar, maar de internationale verbindingen zijn soms zo slecht dat het faxverkeer er niet doorkomt Heeft ook te maken met de afwijkende signalering. Oekraine zelf heeft ook een heel oud vaste telefoonlijn netwerk, iedereen belt daar inmiddels met GSM.Of de ambassade in Kiev faxen accepteert weet ik niet.
Beste PeterJA ik heb iemand via @mail met bijlagen uitgenodigd wat goed is gegaan anders zou ik hier niet reagerenJammer dat het bij jou niet zo soepel loopt en ietwat geïrriteerd reageert,Zie jou citaat en je antwoord op mijn posting over faxen en @mail
Als ze voldoende middelen hebben € 34 voor elke voorgenomen verblijfsdag, dan kunnen ze erop staan op die basis de visumaanvraag in te dienen.Jij blijft dan referent (maar geen garant), waarvoor slechts een gelegaliseerde uitnodiging vereist is. Dit ter bevestiging van het reisdoel.
Waarom hebben ze geen toeristische reis geboekt bij een reisbureau?
Dien bij de douane een klacht in. Als die niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, klaag dan door bij de Nationale Ombudsman.Dan weet je over een jaar of je terechte ergernis ook formeel hout snijdt.Gewoon het verhaal wat je hier plaatste enigszins aanpassen en als klacht opsturen.
Zal er over nadenken. Weet je Prawo, ik heb inmiddels zo vaak aan het kortere eind getrokken bij onze geachte overheid dat ik het formeel klagen, bezwaar indienen, in beroep gaan een beetje beu ben.Spendeer ik liever de tijd om leuke dingen te doen met mijn gezin.
If you would like to travel to The Netherlands for a period of less than 3 months and you reside in the Emirate of Abu Dhabi you can submit your visa application to the Belgium Embassy in Abu Dhabi
Als hij naar NL wil komen, zal hij naar de NL vertegenwoordiging moeten, naar B, naar de B- vertegenwoordiger.
Je schreef trouwens niet dat ie geen nationaliteit had
Hij kan toch Libanese-paspoort - Palestijn zijn??
Excuses, je hebt gelijk.Was het maar waar, dan was het een stik gemakkelijker....